úterý 3. února 2015

Organizér do kabelky

Minulou sobotu jsme s děvčaty z klubu šily taštičky a Eva mi vnukla myšlenku na organizér do kabelky. Hledaly jsme na netu různé varianty, a nakonec jsme se do šití daly odvážně jen já a Katka,  Ostatní děvčata šila kabelky, ty ukážu někdy příště.
Můj organizér je z fialové látky s potiskem pleteniny. Ucha jsou z bavlněných popruhů. Malé kapsičky (na mobil, tužky) jsou i zvenku a dovnitř si dávám diář, peněženku, obálku s důležitými papíry, nezbytný krém na ruce apod.
Takto vypadá organizér prázdný - je vidět "frajeřinka" všitá kapsička na zip a vnitřní kapsa s gumou na velký svazek klíčů do práce.
Musím říct, že jsem z organizéru nadšená - můžu střídat kabelky úplně jednoduše, jen přendám plný organizér. Rozměr je šikovný a vejde se do všech mých kabelek.
Na závěr ještě fotka Katčina díla, než dá detaily na blog. Má ho tak vymazlený, že bych ho nosila i jen tak. Přidala si kapsu na zip a dovnitř ještě i dlouhou karabinu na klíče.

6 komentářů:

  1. Věrko, šikovná věcička a pěkně ušitá. Také o organizéru delší dobu přemýšlím. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Nakonec to bylo šití velice jednoduché, jen dva obdélníky s odšitými rohy + podšívka. Překvapilo mne, jak to šlo rychle.

      Vymazat
  2. Oba pěkné Věruš. Jen já bych musela mít nahoře zip, páč bych ho určitě v tašce vysypala.-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Jde to bez zipu, protože to hezky pasuje do kabelky, nepřevrací se. Zřejmě to bude i tím, že obě nosíme velký diář, ten to zatíží :)

      Vymazat
  3. Věruško, krásný nápad. Já si něco podobného také ušila. Jen bez těch poutek.
    Ty jsi to víc vymakala :-)) Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Je zajímavé, že když je projekt moc složitý, nechce se mi do něj, ale když je jednoduchý, sama si během šití přidám nějaká vylepšení :)

      Vymazat