úterý 26. ledna 2016

Rámečkové taštičky poprvé

Taštičky s rámečkem na blozích a Fleru frčí delší dobu, tak mne také zaujaly. Moc se mi nechce něco zkoušet sama, ale šily jsme spolu s kamarádkami. Nakonec jsme použily obrázkovéhý návodu z netu, protože jsme chtěly mít taštičky na zip. Došívala jsem doma a tady je výsledek:
Zkusila jsem různou výšku a i různou šířku kontrastního proužku, do kterého je vložený rámeček. Využila jsem žluté zipy, které jsem si kdysi koupila a k nim ladila látky. Výsledek se mi líbí, ale mám pár postřehů, třeba se vám budou hodit.
1. Střihově je to vlastně jen pytlík s našitým zipem nahoře.
2. Taštičky vůbec nedrží tvar tak hezky, jak je vidět na fotkách na Fleru a jinde. Asi to bude tím. že jsem Ronofix nažehlovala na podšívkovou vrstvu, nesnáším totiž to zvlnění, které se na látce časem udělá. Asi to ale příště zkusím nažehlit na vnější látku, na strakatých vzorech se to snad ztratí.
3. Docela mne překvapilo i závěrečné doporučení vložit smotanou utěrku a žehlením dodat tvar. Asi prostě každá taštička, i ta rámečková časem tvar ztratí, ale po ušití a žehličkovém stylingu vypadá nejlíp. Na mé fotce vidíte, že mneší taštička se mi bortí na každé straně jinak.

Rozhodně ale budu šít další a jsem zvědavá na ohlasy. Vyfotila jsem vám i taštičku po otevření, ty rámečky dělají lepší přístup dovnitř, vypadá prostorněji. Rámečky jsme objednávaly zde. A pokud Vás zajímá, jak dopadly taštičky Katky a Evy, mrkněte na náš blog
 


8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí nejen zpracováním, ale i výběrem látky. Já bych to určitě nezvládla :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, z té barevné kombinace mám taky radost, je to veselé.

      Vymazat
  2. Věrko, jsou krásné. Držením tvaru bych se asi moc netrápila. Však kapsičky mají k něčemu sloužit, ne? Tak budou pořád plné drobnostmi menšími či většími... Máš určitě pravdu, že na vzorované látce zvlnění tolik není znát. Tak držím palce k dalším pokusům. První máš parádní! J.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Věrko, taštičky máš pěkné. Výhoda těch rámečku je, že taštičky jsou opravdu prostornější. Já šila podle zakoupeného návodu zde: http://www.fler.cz/irama a musím říci, že se to šilo samo. Návod je moc dobře propracovaný a taštičky drží tvar dobře. Rámečky mám odtud: http://www.fler.cz/puntalka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, moc pěkné taštičky. :-)Také chci vyzkoušet. A jak píše Jolča, budou stále něčím naplněné. ;-)Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Jednu mám pro mamku, tak se těším, jak ji překvapím.

      Vymazat